×

تلویزیون ال جی 55UM7450

شناسه کالا::

LG 55UM7450

LG
تلویزیون
ویژگی های کالا:
  • سال عرضه (میلادی):
    2019
  • سیستم عامل:
    webOS
  • کیفیت تصویر:
    4K
  • نوع صفحه نمایش:
    LED
  • سایز (اینچ):
    55
مشاهده همه ویژگی ها
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
شرایط خرید از سلام بابا

(با شرایط ویژه و مطمئن می توانید از فروشگاه سلام بابا                                  خرید انجام بدید)


1) انتخاب محصولات: با بررسی سایت یا دریافت مشاوره از همکاران بخش فروش.


2) پرداخت بیعانه: بسته به نوع محصول و قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.


3) ارسال محصول: در سریعترین زمان ممکن با پیک اختصاصی سلام بابا.


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش:8.30 صبح الی 22 شب

تشخیص اصالت تلویزیون

ویدیو بهترین راهکار تشخیص اصالت تلویزیون

معرفی کوتاه محصول

تلویزیون ال جی 55UM7450 دارای کیفیت تصویر 4K، پنل نمایشگر IPS، سرعت رفرش تصویر 60 هرتز، پشتیبانی از فرمت استاندارد Active HDR، قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر 4K Upscaler، قدرت خروجی 20 وات، قابلیت اتصال به اینترنت،بلوتوث و سیستم عامل webOS می باشد. از دیگر قابلیت های این تلویزیون می توان به قابلیت اتصال به موبایل از طریق Screen Share، سه پورت HDMI، دو پورت USB، گیرنده های DVB-T2، DVB-S2، DVB-C، پردازنده ی چهار هسته ای، هوش مصنوعی، دستیار صوتی، قابلیت ضبط اشاره نمود.

قیمت تلویزیون ال جی 55UM7450

 

تلویزیون ال جی 55UM7450 محصول 2019 توسط کمپانی ال جی با امکاناتی مدرن همراه با هزینه ای مقرون به صرفه ارائه گردیده است. این تلویزیون تصاویر را به صورت تکامل یافته و با کیفیت تصویر 4k و مشاهده ی جزء به جزء تمامی رنگ ها بر روی صفحه نمایش 55 اینچ به نمایش می گذارد. ال جی برای تقویت کنتراست در این تلویزیون از فرمت استاندارد 4K Active HDR بهره گرفته است. پشتیبانی از فرمت تصویری HDR10 و HLG از دیگر امکانات عالی در این تلویزیون می باشد که به ارتقاء سطح کنتراست به میزان قابل توجهی کمک می کند. به علاوه به کمک نرخ حرکت تصویر یا همان واحد به روز رسانی 60 هرتز صفحه نمایش تلویزیون ال جی هرگز شما را با نویز و تاری صحنه های پر سرعت مواجه نمی کند. بهره گیری از صدای 20 وات همرا با پشتیبانی از دالبی دیجیتال صدایی با کیفیت را ارائه می دهد. فناوری DTS Virtual:X مربوط به بخش صدا در این تلویزیون صدایی همه جانبه و با رسا را به گوش می رساند. بخش هوشمند آن قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi یا کابل LAN را امکان پذیر می سازد. ال جی برای این تلویزیون سیستم عامل webOS را تعریف کرده که به نسبت سری های پیشین آن را پیشرفته و رنگ و لعب خاصی را به آن داده است. وجود مرورگر وب در این تلویزیون ال جی به شما امکان گشت و گذار در صفحات وب را می دهد. ال جی برای این تلویزیون 2019 ریموت کنترل جادویی را مورد استفاده قرار داده است تا امکانات متفاوتی را به شما ارائه دهد. هوش مصنوعی ThinQ AI به شما امکان کنترل لوازم خانگی هوشمند از طریق گوشی را خواهد داد. به علاوه این تلویزیون شامل دو پورت USB و چهار پورت HDMI می باشد که اتصالات کاربر را امکان پذیر می سازد. تنوع و گوناگونی گیرنده های DVB-T2/C/S2 در تلویزیون ال جی به حدی می باشند که کاربر را از برنامه ها و شبکه های جهانی و استانی بی بهره نمی کند. همچنین با استفاده از EPG (راهنمای برنامه الکتریکی) می توانید برنامه های هفت روز پیش را دوباره به نمایش در آورید.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی UM7450

تصاویری واقعی با کیفیت تصویر 4k در تلویزیون ال جی 55UM7450

تلویزیون 55 اینچ ال جی UM7450 دارای کیفیت تصویر 4K می باشد. این عنوان نشان دهنده ی رزولوشنی  چهار برابر FULL HD که تصاویر را با تعداد پیکسل های  3860 × 2160 که در مجموع به 8 میلیون پیکسل می رسد را به نمایش می گذارد. این عدد نشان دهنده ی وضوح بسیار زیاد تصویر است. با استفاده از این تراکم پیکسل بالا جزئیات بسیار ریز در این تلویزیون قابل مشاهده هستند و هیچ چیز از دید شما مخفی نخواهد ماند. در نتیجه می توان گفت به لطف کیفیت تصویر 4k تصاویری واقعی را با جزئیات عالی و رنگ روشن در صفحه نمایش 55 اینچ مشاهده خواهید کرد. مهم ترین امر در بهره بردن از این کیفیت تصویر، محتوای در حال پخش است. اگر کیفیت محتوا به اندازه ی کافی خوب نباشد، کیفیت تصویر به تبع آن مطلوب نخواهد بود. در نتیجه پس از تهیه ی هر تلویزیون 4K به فکر تهیه ی فایل های پرحجم تصویری باشید.

در کنار سایر امکات پیشرفته ی این تلویزیون علاوه بر کیفیت تصویر 4k می توان به فناوری ارتقاء کیفیت تصویر 4k upscaler اشاره کرد که به تصاویری عالی و کیفیتی بی نظیر کمک شایانی خواهد کرد. این قابلیت سبب می شود تا فیلم های قدیمی با کیفیت پایین را در حد کیفیت تصویر 4K مشاهده کرد.

زاویه دید گسترده در تلویزیون ال جی UM7450

زاویه دید گسترده در تلویزیون ال جی 55UM7450

همان طور که که اشاره کردیم این تلویزیون تصاویر را با کیفیت تصویر 4K بر روی نمایشگر 55 اینچ به نمایش میگذارد. علاوه بر کیفیت تصویر 4k می توان به زاویه دید گسترده اشاره کرد. زاویه ای که با وجود آن شما می توانید در هر کجا و هر فاصله ای تصاویری بی نقص را مشاهده کرد. نوع نمایشگر تلویزیون های ال جی IPS بوده، زاویه دید گسترده در IPS یکی از مزیت های آن نسبت به دیگر تلویزیون ها می باشد. در واقع می توان گفت هر چه زاویه دید تلویزیونتان بالا باشد بهتر می توانید تصاویر را از هر جهت بدون تارشدگی رنگ مشاهده نمایید.

استاندارد تصویر HDR در تلویزیون ال جی UM7660PVA

استاندارد تصویر 4K Active HDR در تلویزیون ال جی 55UM7450

یکی از استانداردهای کیفیت تصویر که کمک می کند تا رنگ ها مورد پردازش قرار بگیرند و با تفکیک پذیری آن ها شاهد رنگ هایی کاملا زنده خواهید بود، استاندارد کیفیت تصویر  4K Active HDR می باشد. این استاندارد از فرمت های تصویری همچون HDR10 و HLG پشتیبانی می کند و با تفکیک رنگ ها از همدیگر موجب می شود تا با رنگ هایی زنده و طبیعی بر روی نمایشگر مواجه شوید. HDR به طرز چشمگیری جزئیات را با کنتراست بالا و دقت رنگ برای تشخیص رنگ های واقعی تر به زندگی با سطح شگفت انگیزی افزایش می دهد. جزئیات در تاریک ترین نقاط یک تصویر به طور مساوی و نقاط بسیار روشن یک عکس از بین نمی رود. کوچکترین تفاوت در رنگ به طرز چشمگیری منعکس شده است تا رنگ هایی واضح و واقعی تر ارائه شود. با استفاده از این استاندارد کیفیت تصویر، نور قسمت های مختلف تنظیم خواهد شد؛ در هر قسمت که به روشنایی بیشتری احتیاج داشته باشد به صورت اتوماتیک روشنایی بیشتری به آن قسمت تعلق خواهد گرفت که باعث وضوح بالا در نمایشگر تلویزیون می شود.

پردازنده ی چهار هسته ای در تلویزیون ال جی UM7450

پردازنده ی چهار هسته ای در تلویزیون ال جی 55UM7450

برای اینکه تصاویر با کیفیت و دقت بسیار بالا در کمترین زمان ممکن پردازش شود و شاهد هیچ گونه تاخیری و تاری در هنگام برنامه های تلویزیون نباشیم، ال جی در این تلویزیون از پردازنده ی چهار هسته ای با قابلیت 4k استفاده کرده است. بنابراین برای اجرا و نمایش تصاویر بر روی نمایشگر این تلویزیون باید عمل پردازش صورت گیرد. یک پردازنده چهار هسته ای سریع و دقیق، نویز را حذف می کند و رنگ و کنتراست پویا تر را ایجاد می کند. پردازنده ی چهار هسته ای به همراه قابلیت 4k upscaler کمک می کند تا صحنه های با وضوح و کیفیت پایین تر به شیوه ای عالی و وضوح قابل توجه به نمایش در آیند. وجود پردازنده ی چهار هسته ای در این تلویزیون این امکان را به شما خواهد داد تا برنامه های مورد علاقه خود را بر روی نمایشگر 55 اینچ در کمترین زمان و به صورت سریع مشاهده نمایید.

صدای واضح و همه جانبه در تلویزیون ال جی UM7450

صدای واضح و همه جانبه با تلویزیون ال جی 55UM7450

صدای با کیفیت و با قدرت زیاد از ویژگی های یک تلویزیون تمام عیار است. سیستم صوتی این تلویزیون متشکل از دو بلندگو با قدرت خروجی 20 وات می باشد. بنابراین هر کدام از این بلندگوها دارای قدرت خروجی 10 وات می باشند که از پس صدایی رسا و واضح بر می آیند. پشتیبانی از Dolby Digital و  فناور ی DTS Virtual:X هر کدام به نوبه ی خود به کیفیت بیشتر صدا در این تلویزیون کمک می کنند. بلندگوهای این تلویزیون طوری تعبیه شده اند که از هر گوشه از فضای منزلتان صدایی یک نواخت را خواهید شنید و حس همه جانبه بودن و حضور در سینما را در افراد به وجود می آورند. همچنین به لطف پاک سازی صدا از طریق Clear Voice III می توان از صدایی صاف و بدون نویز بهره برد.

بیشتر بدانید: فناور ی DTS Virtual:X چیست؟  از ویژگی های برجسته ی مربوط به بخش صدا در  تلویزیون ال جی UM7450 می باشد. این فناوری یک راه صدای فراگیر چند بعدی بدون بلندگوهای اضافی می باشد که صدایی همه جانبه و با رسا را به گوش کاربر می رساند.

طراحی تلویزیون ال جی UM7450

طراحی ساده اما زیبای تلویزیون ال جی 55UM7450

بار دیگر شاهد طراحی زیبای تلویزیون های ال جی خواهیم بود. ال جی این مدل تلویزیون 55 اینچ را با طراحی شیک و ساده ای تولید کرده که می تواند مورد سلیقه ی هر کاربری باشد. رنگ پایه ها و قاب باریک آن مشکی بوده، که بر روی طراحی و لوکس آن تاثیر گذاشته و این امکان را به شما خواهد داد به راحتی این تلویزیون را با سایر لوازم موجود در سالن خود ست نمایید. فریم باریک اطراف نمایشگر این امکان را فراهم خواهد کرد تا حاشیه های اطراف نمایشگر هیچ تصرفی بر روی تصاویر نداشته باشند و صحنه ها تا آخرین نقاط کناره ها کشیده شود. صفحه نمایش بزرگ 55 اینچ تلویزیون ال جی به صورت صاف بر روی صفحه اصلی تلویزیون طراحی شده که با نگاه کردن از نیمه به آن شاهد باریک بودن و خاص بودن آن خواهید شد. وجود پورت های ارتباطی در سطح پشت این تلویزیون از چیدمانی مرتب برخوردار می باشد. به دلیل نمایشگر تخت و اندازه 55 اینچ آن با قرار گیری در هر محیط دکوراسیون شیکی را به فضا می بخشد، اما به کمک براکت و نصب آن بر روی دیوار می توانید از زیبایی و جذابیت چند برابری برخوردار شوید.

سیستم هوشمند تلویزیون ال جی UM7450

سیستم هوشمند تلویزیون ال جی 55UM7450

امروزه مهمترین ویژگی ای که نظر کاربر را به خود جلب می کند بخش هوشمند بودن آن می باشد. همانطور که می دانید سیستم عامل webOS مختص تلویزیون های ال جی می باشد. این بار نیز ال جی برای تلویزیون های سری 2019 سیستم عامل  webOS را تعریف کرده که به نسبت سری های پیشین آن را پیشرفته و رنگ و لعاب خاصی را به آن داده تا بیشتر مورد تائید کاربر باشد. بنابراین این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi یا کابل LAN را برای کاربران فراهم کرده است. در نتیجه می توانید به کمک کابل LAN به اینترنت متصل شوید و با بهره گیری از مرور گر وب به گشت و گذار و دانلود برنامه های مورد علاقه ی خود بپردازید. همچنین با بازدید از فروشگاه های محتوای ال جی می توانید به هر آنچه که علاقه دارید، دسترسی پیدا کنید. به علاوه جستجوی محتوای مورد نظر از طریق تایپ و یا جستجوی صوتی نیز به راحتی امکان پذیر می باشد. اتصال به موبایل با کیفیت بالا به کمک Screen Share در این تلویزیون امکان پذیر شده است. قابلیت اتصال به موبایل از طریق  Screen Share این امکان را به کاربر می دهد تا به صورت بی سیم محتوای فایل های چندرسانه ای موجود در دستگاه موبایل و سایر دستگاه ها را با تلویزیون خود به اشتراک بگذارید. 

کنترل لوازم خانگی با ThinQ AI در تلویزیون ال جی Um7450

کنترل لوازم خانگی با ThinQ AI در تلویزیون ال جی 55UM7450

تکنولوژی AI ThinQ به شما اجازه می دهد تا از طریق استفاده از این برنامه و نصب رایگان آن بر روی گوشی هوشمند، کارهای روزانه خود را با هم انجام دهید. LG با استفاده از این برنامه امکان مدیریت دستگاه های هوشمند را می دهد. این تکنولوژی به شیوه ای که فکر می کنید زندگی شما را تغییر خواهد داد، تا به شما زندگی بهتری را ارائه دهد. ThinQ AIبه لطف لوازم خانگی هوشمند، باعث می شود همه چیز سریع و کارآمد تر از همیشه انجام شود و همه چیز را در کف دست خود کنترل کنید. این برنامه لوازم خانگی هوشمندی همچون یخچال و فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و... را با هم تلفیق می کند؛ و شما را قادر به نظارت خانه خود در هر جا و هر نقطه فقط با لمس یک دکمه خواهد کرد. از ویژگی های برجسته این قابلیت می توان به نظارت بر خانه از راه دور ، صرفه جویی در انرژی و وقت و زمان برای یک محیط امن تر و راحت تر اشاره کرد.

سخن پایانی

تصور ما با شنیدن برند خوش نام ال جی محصولی با کیفیت و با کارایی بالا می باشد. تلویزیون ال جی 55um7450 محصول 2019 و سری 7 با امکانات بالا و کیفیت صدایی رسا و واضح و از همه مهمتر طراحی شیک آن می تواند مورد پسند هر کاربری باشد. این تلویزیون با کیفیت تصویر 4K، توان خروجی 20 وات و امکانات هوشمند با سیستم عامل  webOS یکی از ایده ال ترین گزینه ها می باشد. در کل می توان گفت تلویزیون 55um7450 جزو بهترین تلویزیون های ال جی به حساب می آید. در صورتی که از جمله افرادی هستید که به برند سازنده با امکاناتی بالا و محصولی جدید اهمیت می دهید می توانید در فروشگاه ما همراه باشید.

مشخصات کلی

مدل
UM7450
تولید کننده
LG
سال عرضه (میلادی)
2019
سری
7
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
مصر

صفحه نمایش

سایز (اینچ)
55
نوع صفحه نمایش
LED
طراحی صفحه نمایش
تخت
قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
139
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)
89+ تا 89-

تصویر

کیفیت تصویر
4K
حداکثر رفرش ریت (هرتز)
60
نسبت تصویر (Aspect Ratio)
16:9
تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
تکنولوژی تقویت کنتراست
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p | 2160/25p | 2160/30p | 2160/50p | 2160/60p
فناوری Dolby Vision
درخشندگی فوق العاده
رزولوشن صفحه نمایش
2160×3840
فرمت ویدیویی HEVC Codec
پشتیبانی از فرمت HLG

صدا

قدرت خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال صدا
2
تعداد کل بلندگوها
2
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)
قابلیت ARC
فناوری Dolby Atmos

ویژگی های گیمینگ

مناسب کنسول بازی
نسل هشتم

امکانات هوشمند

سیستم عامل
webOS
پشتیبانی از Apple Airplay
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)
منوی فارسی
مرورگر وب
نرم افزار تلویزیون هوشمند
اشتراک گذاری هوشمند
فروشگاه محتوا (App Store)
LG Content Store
کنترل هوشمند
هوش مصنوعی

ورودی خروجی و ارتباطات

پورت ورودی HDMI
تعداد کل پورت های ورودی HDMI
3
پورت ورودی USB
تعداد کل پورت های ورودی USB
2
پورت ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr Component In)
تعداد پورت ورودی کامپوننت
1
پورت ورودی ویدئو کامپوزیت (AV Composite In)
تعداد پورت ورودی کامپوزیت
1
اسلات CI
پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
پورت خروجی هدفون
ورودی RS-232C
ورودی آنتن (RF)
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث
5.0
پورت شبکه (LAN)

گیرنده ها

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
مشخصات تیونر
آنالوگ -دیجیتال

منبع تغذیه و برق

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (Eco)
مصرف برق آماده به کار
کمتر از 0.5 وات
کلاس بهره وری انرژی
+A
حالت صرفه جویی در مصرف انرژی

وزن

وزن با پایه (کیلوگرم)
15.6
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
14.6
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
20.7

طراحی

رنگ بدنه
مشکی
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
200x300
نوع پایه و رنگ
هلالی و مشکی
اندازه قاب
باریک

لوازم جانبی

لوازم جانبی همراه
ریموت کنترل | باتری ریموت کنترل | دفترچه راهنما | چهار پیچ اتصال
کنترل هوشمند

سایر ویژگی‌ها

OSD Language
محافظ صفحه نمایش
ابعاد با پایه: (سانتی متر)
124.4×79.1×26.0
ابعاد بدون پایه: (سانتی متر)
124.4×72.6×8.8
ابعاد بسته بندی: (سانتی متر)
136.0×88.0×20.7
VP9 Decoder
DTS Decoder

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 6 نظر

پرسیدن سوال

4
1398/10/30

سلام من یه تلویزیون ال جی 55 اینچ ساخت مصر، مدل 7540 خریدم، آیا این مدل بهتره یا مدل 7100 همون سایز55؟ و اینکه مونتاژ مصر بهتره یا کره، و تفاوت قیمت چقدر میشه
ممنون

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر مشتری گرامی.هر دو محصول از نظر کیفیت و امکانات در یک رده هستند.کشور سازنده در کیفیت ساخت تاثیر گذار نیست.و مهم اصالت کالا است.از فروشگاه معتبر خریداری کرده اید.موفق باشید.
4
1398/09/19

سلام وقتتون بخیر جثارتا میخواستم بدونم بین دو مدل4k۷۳۴۰ و 4k۷۴۵۰ شما کدوم رو پیشنهاد میدید هر دو سایز ۵۵میخوام.

پاسخ از سلام بابا : سلام وقت بخیر . ما مدل 7450را به شما پیشنهاد می کنیم .
4
1398/09/14

ی سوال داشتم ۵۵ انچ برای خرید بایدب چه چیزای توجوکنیم اولویت در چه

پاسخ از سلام بابا : سلام و درودفاکتورهایی که باید مدنظر گیرد میزان رزولوشن تصویر و رفرش ریت صفحه میباشد.
4
1398/09/14

سلام و درود
خسته نباشید
بین
ال‌جی مدل ۸۶۰۰ ۵۵ اینچ
و
سامسونگ مدل nu۷۹۵۰ اینچ۵۵
کدوم بهتره؟

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود..مدلی که در ال جی اشاره کرده اید سری 8 است و ساخت کره و بدون شک این مدل پیشنهاد میشود.
4
1398/09/10

سلام
ی سوال این تلویزیون منتاژه مصرم داره؟یا همش کره اس؟

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود...کاربر گرامی این مدل در سایز 55 مونتاژ هم مونتاژ مصر دارد هم مونتاژ کره
4
1398/08/28

سلام خسته نباشید
ی مشورت میخاستم
من میخام حدودا 6،7 میلیون هزینه کنم واسه تلویزیون بین چند تا گزینه موندم.میخاستم ببینم کدومشو شما پیشنهاد میکنین؟
کیفیت تصویر برام مهمه و اینکه موقع فیلم دیدن تصاویر بدون نویز و با بالاترین کیفیت پخش شه
تلویزیون ال جی 55UM7450PLA
تلویزیون ال جی 55UM7100
تلویزیون ال جی 55UM7340PVA
تلویزیون ال جی 55UM7660PVA
تلویزیون سامسونگ 55RU7100
از بین اینها کدومش پیشنهاد میشه و اینکه چرا اون مدل؟

پاسخ از سلام بابا : سلام و درود..دوست گرامی مدل های مذکور همه از سری ۷ می‌باشند و تمامی این مدل ها تقریبا کارایی و کیفیت هم سطحی با همدیگر دارند ولیکن که مدل um7660 از لحاظ سرعت عملکرد و زمان پاسخدهی میتواند نسبتا کارایی رده بالاتری را داشته باشد از همین رو ما مدل um7660 رو به شما پیشنهاد میکنیم.
کالاهای مرتبط